TORNEM A L’ESCOLA!

Hola! Em dic Joan, tinc 11 anys i faig 6è.

És el meu últim any i m’he d’esforçar moltíssim per treure molt bones notes i anar a l’institut.

Ara ens hem tornat a retrobar tota la classe, estudiem i ens ho passem molt bé tots junts. També ens hem retrobat amb els nens i nenes dels altres cursos i amb l’escola bressol.

Trobo a faltar els nens que van marxar l’any passat, però sé que aquest any marxaré jo i segurament que també em trobaran a faltar.

Bé i ara a treballar molt i a aprendre moltes coses junts.

 

Hola, em dic Alba i faig 6è.

Ja hem començat 6è! Tenim la mateixa professora de l’any passat, la senyoreta Anna, tinc els mateixos amics de l’any passat, la Rihab, el Joan i la Brenda, ens ho passem molt bé!

Tenim gairebé els mateixos mestres per les assignatures, hi ha mestres nous.

Ja ens estem preparant per la prova de les competències bàsiques.

La senyoreta ha decorat la classe com una universitat, perquè aquest any ens graduem, ha quedat molt xula!

Responder

