RACÓ DEL PROTAGONISTA AL CICLE SUPERIOR: SERGI

 

He triat aquest tema perquè m’agrada molt anar amb bicicleta, ja que a més a més de fer esport vas per la natura, veus plantes, animals…

És un esport molt divertit i el pots practicar acompanyat dels teus amics , amb ells pots parlar, explicar-te coses… Quan hi vaig amb el meu pare ens emportem el berenar i el beure.

També aquest esport et fica en  forma i és molt saludable , les parts que més  et fa enfortir són les cames.

Quan vas amb bicicleta passes per molts camins i molts pobles , pots conèixer gent , pots fer curses…

M’agradaria anar-hi tot el dia, entrenar-me per les curses, tenir les millors bicicletes…

Jo us ho recomano a tots .

            Sergi Valls Alemany 6è

sergi1 sergi2

Anuncis

Deixa un comentari

