FULL INFORMATIU NÚMERO 2: OCTUBRE 2013

  • Durant tot aquest curs escolar es continua amb el projecte de l’Apadrinament Lector”, el qual està lligat amb el Projecte de Pla Lector de l’escola que pretén fomentar la lectura entre els més joves. Aquests apadrinaments suposen que els alumnes de cinquè i sisè de primària ajuden un dia a la setmana a llegir a companys i companyes més petits, en aquest cas, als alumnes de P5 i primer de primària respectivament. Entre ells es fan preguntes i activitats per tal de dur a terme una bona comprensió lectora. Cal ressaltar que els alumnes, tant els més grans com els més petits, hi estan molt il·lusionats i engrescats. 
  •  Durant aquesta setmana i la que ve, s’iniciaran les diferents activitats organitzades per l’AMPA. Ja us informaran als inscrits a cada activitat del dia i horari d’inici de la mateixa. Hi ha algunes activitats previstes que s’han hagut d’anul·lar per manca d’inscrits: noves tecnologies, anglès als diferents cicles, curs de còmics i reforç escolar i motivació. 
  • D’acord amb la Llei orgànica d’educació (LOE) i amb el seu desenvolupament a Catalunya (decrets 142/2007 i 143/2007) i tal i com es preveu en les resolucions per a l’organització i el funcionament dels centres, tots els centres han de fer una avaluació de diagnòstic, centrada en les competències bàsiques del currículum. L’avaluació diagnòstica és una avaluació de caràcter orientador i formatiu per als centres i informatiu per a les famílies i el conjunt de la comunitat educativa. No determina, per tant, l’expedient acadèmic individual de l’alumnat. L’avaluació diagnòstica ha de permetre avaluar l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència matemàtica al final del cicle mitjà d’educació primària i del segon curs de l’ESO. L’avaluació diagnòstica, conjuntament amb altres indicadors, ha de permetre als centres analitzar, valorar i reorientar, si cal, la pràctica docent dels primers cursos de cada etapa educativa per aconseguir la formació i els aprenentatges que estableix el currículum. Aquesta actuació en el camp de l’avaluació educativa ha d’esdevenir una eina útil per a l’avaluació formativa dels centres. Aquesta prova la realitzaran els alumnes de cinquè del 14 al 25 d’octubre
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s