SORTIDA A BARCELONA

El dia 26 d’abril els alumnes dels cicles Mitjà i Superior vam anar d’excursió a Barcelona.

Pel matí, els alumnes del Cicle Superior vam fer un taller al Parlament de Catalunya. Vam veure com s’elegeix el president del parlament i el president de la Generalitat, vam elegir els nostres presidents, vam fer un equip de govern i unes propostes de govern. Vam visitar les diferents dependències del parlament i vam entrevistar a una diputada. Ens ho vam passar molt bé, vam veure alguns diputats coneguts i, a més, ens van convidar a esmorzar al bar del parlament. Al.lucinant!!!

Els alumnes del cicle Mitjà vam fer el taller de “transport públic, transport sostenible”. Vam pujar a un tren dels FGC i al funicular fins a Vallvidrera. Ens van ensenyar la sala de màquines i el funcionament de tota la xarxa de transport dels FGC.

Després de dinar, tot l’alumnat vam visitar l’Espai Miró i ens vam acabar de gastar els diners que ens quedaven a la botiga del museu.

Aquesta va ser la nostra sortida, una experiència inolvidable. Aquí teniu les fotos.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create your own slideshow