ELS EXPERIMENTS A P-5

Els nens i nenes de la classe de P-5 dins el racó de manipulació estem treballant els experiments , comencem formulant hipòtesi, ho comprovem i al final en parlem i treiem conclusions.

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar,
ho vaig veure i ho vaig comprendre,
ho vaig fer i ho vaig aprendre”.

Click to play this Smilebox presentación
Create your own presentación - Powered by Smilebox
This presentación made with Smilebox

FEM MÀGIA AMB ELS COLORS

Hem treballat amb els colors bàsics i hem aconseguit descobrir com surten els colors secundaris.

Click to play this Smilebox album de fotos
Create your own album de fotos - Powered by Smilebox
Customize an album de fotos
Responder

